joi, 21 ianuarie 2010

Zale - La Vita e Bella



Download

Lyrics:

Over.. Game Over.. Game Over..

okey x3

Un "ofier" clasic
Parcheaza langa paznic
II lasa partea-n palma calda scurt, fara sa vada altii
Isi intra-n rol din hol, cu pasii calm tati
Ochii reci, fa tot, hotz, trece printre tanti
Se invarte in cap gratii, situatii, banii
Nani nanii de ruleta, sampanii, campanii, companii.
Datorii, factorii psihici declanseaza caluri un feminin falomis soptind zice "fa-i de nimic"
Saracie stie, din copilarie maximus gratis banii multi ani iti vermureau doar cei din pagini. Cartile, traia si astepta urmatoarele 2 arctic adversarii imping cu fortele mari.

Refren:

La vita e bella, da cateodata n-ai somn, si fiecare pata de pe plafon e un ocean de pe care poti sa pleci sa ajungi departe.

bani bani bani bani barmanam barman ban barmani bani bani bani
eu vreau bani bani bani bani barmanabam barman ban barmani

Eu cred, da mami, ca plantez un pom mami, si stropesc cu pompa, ca sa creasca bani mami, ca am crescut cu o filozofie naspa, unii imi spun in fiecare zi ca sunt nebun delegat dastaaaahahaaaa
Hei, vreau bani, bani vreau pentru respect mami, si sa-mi pot permite un pic de tehnologie high-tec mami, mami, tu nu te anticipa, eu vreau sa castig, fac ceva pentru a participa.

Ca sunt Crazy Yo (CRAZY)
Afla ca sunt Crazy Yo (CRAZY)x2
CRAZYY
Afla ca sunt Crazy Yo (CRAZY)x3

Refren:
La vita e bella, da cateodata n-ai somn, si fiecare pata de pe plafon e un ocean de pe care poti sa pleci sa ajungi departe.

La vïta e bella x4

2 comentarii:

Anonim spunea...

faina piesa :D

1acolo spunea...

Dragoste la prima audiție :D

Banner Zone

unirea republicii moldova cu romania actiune2012

Vizitatori

free counters

Arhivă blog