vineri, 29 ianuarie 2010

Mizilul.ro

La insistentele mele site-ul neoficial al orașului în care locuiesc a renăscut.In plus am primit și acceptul de la administrator pentru a posta chestii noi pe el.De azi ma găsiți și pe Mizilul.ro .Tot azi am reușit sa lansam blogul filialei ND Prahova,blog ce poate fi vizualizat aici http://ndprahova.blogspot.com .Daca aveți sugestii,propuneri,opinii va aștept sa mi le transmiteți.O zi de Vineri frumoasa va doresc,cu mult soare ai mai multe grade cu + în termometru.
Toate cele bune!

4 comentarii:

Anonim spunea...

dak vrei poze cere si ti se va da :)

1acolo spunea...

Mulțumesc pt ajutor Ondin :) o sa discutam mai târziu pe messenger.

Prahova24hours spunea...

Bravo! Imi place ca esti o persoana care se implica activ pentru comunitatea din care face parte!
In alta ordine de idei, o sa incerc sa te ajut cu cat mai multe stiri despre Mizil pe care le voi publica pe Prahova24hours.
Iar daca te inteseaza un schimb de link-uri sa-mi zici. Succes!

1acolo spunea...

Mulțumesc pt sprijin.

Banner Zone

unirea republicii moldova cu romania actiune2012

Vizitatori

free counters

Arhivă blog