vineri, 22 ianuarie 2010

Ce gripa porcina frate ?



Sper ca va place poza =))
M-am gândit eu mai bine asa și am realizat ca gripa porcina este o maaaaare minciuna,gen:"Cum? Eu,mare? :o " :))
Pai hai sa ne punem câteva întrebări ...
Din câte știu eu Germania și Polonia au refuzat sa achiziționeze vaccinuri împotriva AH1N1,pana și Turcia este rezervata în ceea ce privește achiziționarea de vaccinuri împotriva AH1N1.Daca ne uitam la situația din România vedem cum pe toate posturile TV dar și la radio rulează mesajul ala cu: "[...] este cel mai sigur mod de a te proteja împotriva virusului gripal." ... :-@ Da da ... cum sa nu ... De unde știți voi ca este sigur când nici nu se cunosc efectele secundare,iar companiile farmaceutice nu-și asuma răspunderea pentru efectele secundare ale vaccinului.
Fratele regretatului actor Toni Tecuceanu a confirmat de mai multe ori ca acesta nu a murit din cauza virusului AH1N1 ci din cauza unor complicații la plămâni.La înmormântarea acestuia,nu știu dacă ați observat dar numai groparii purtau măști de protecție împotriva virusului,în rest toți cei care participau la înmormântare nu aveau măști de protecție.Majoritatea celor care va vaccinează pe voi,doctorii,medicii,cei din sistemul sanitar,nu s-au vaccinat.Nenea ala cu ochelari care apare mereu la TV(cum îl cheamă,ca de important ce e i-am uitat și numele?),care ne sfătuiește pe noi sa ne vaccinam,sau mai bine zis "ne bagă pe gat" vaccinul,s-a vaccinat ?
Update:Am aflat cine este "nenea cu ochelari" de care v-am vorbit mai sus.Se numește Streniu Cercel și iată încă o dovada ca ne minte pe fata,uitați ce spunea Streinu Cercel în data de 23 iunie 2006, când era la moda isteria cu gripa aviara. Acum ne spune sa ne vaccinam împotriva gripei porcine. Il mai credeți?

“Pandemia de gripa aviara va izbucni în viitorul apropiat si va ucide doua milioane de romani. Acesta este un scenariu de coșmar, care ar suprapopula însă spitalele și cimitirele. Deși țara noastră va produce vaccinul pandemic, doar 25% din populație va fi vaccinata, deoarece nu ne permitem stocuri mai mari. Patru milioane de romani se vor îmbolnăvi de gripa, iar doua milioane vor muri, o data cu izbucnirea pandemiei de gripa aviara. “Într-un prim val al pandemiei, adică în primele 4 – 5 luni, se pot îmbolnăvi pana la 4 milioane de romani, iar 2 milioane dintre aceștia vor muri. Oamenii trebuie sa știe ca ne așteptăm la un virus foarte agresiv”

Am auzit ca sunt firme în țară care și-au obligat angajații sa se vaccineze,în caz contrar vor fi concediați ...
Si mai este ceva,eu am observat următoarele,a murit cutărică din localitatea x în vârstă de 50 de ani,sa zicem.N-am văzut nicio filmare cu "fata" acestuia,nici imagini din spitalul în care a fost internat,nici imagini de la înmormântare,nici vreun interviu cu apropiații acestuia ... Sunt invenții,persoane moarte care le scot din capul lor,păcăleala pe fata.
Gripa porcina avem,boala vacii nebune am avut,gripa aviara am avut,ce urmează,gripa canina? :))
Pana atunci pace pe pământ și război în pat,sunt 1acolo și v-am pupat :-*

17 comentarii:

Saddeea spunea...

oh da! aprob pozitiv cum s-ar zice :)))

si incheierea face totul :)))

1acolo spunea...

încheierea e marca înregistrată =)) :p

Anonim spunea...

:P mai misto e poza mea:P

cea mai sigura cale sa nu faci gripa porcina este SA NU NE VACCINAM ca murim de altceva :(



o zi buna mrs

1acolo spunea...

Ms,la fel și ție !

Ven45 spunea...

foarte bun articolul. keep up the good work..


porcina = conspiratie

aletzsa spunea...

asa scumpule.....pup piknt

1acolo spunea...

@Ven45
I will :D
@aletzsa
:-* dulce

Fetita Junglei13 spunea...

Ce urmeaza?Pai, cum ce?Gripa pestina sau pescareasca sau cum i-or zice.Ca asta-i un alt animal ce se vinde bine.Asta am zis-o de un an,de cand s-a auzit de porcina,dar caineasca e de mult,imi apre rau ca nu ai aflat,cainele meu tusesete,la naiba si-acum tusesc si ai vecinilor,da'-s linistita,am facut singura un vaccin anticaineasca,tuica fiarta luata in cantitate mica si in cantitate mare nu stiu ce repercursiuni poate avea.

1acolo spunea...

Trebuie sa fac rost de niște țuică =))

Anonim spunea...

foarte tare ce zice porculetul ala in poza:)) :)) ( pe urma veti zice ca noi am daramat turnurile gemene- wtc?)
si eu cred ca e abureala faza cu gripa. e doar o gripa si atat.

1acolo spunea...

e foarte drăgălaș :p

Anonim spunea...

http://ondin.wordpress.com/2010/01/23/ondin-e/

Anonim spunea...

http://ondin.wordpress.com/2010/01/23/ondin-e/

Unknown spunea...

poate nu stiai.. o matza din Anglia, parca (sper sa nu ma insel) s-a infectat cu gripa porcina... plus ca a mai aparut o gripa, nu-i stiu numele, dar e din SUA (cum apar toate in SUA).. asa ca.. hai sa traim cu gripele.. fara numar, fara numar ...

1acolo spunea...

sănătoși sa fim ca pe toate le trăim :D

Baiatul Ciudat spunea...

o sa apara gripa vagina in curand :))

1acolo spunea...

:)) hapciu

Banner Zone

unirea republicii moldova cu romania actiune2012

Vizitatori

free counters

Arhivă blog