duminică, 17 ianuarie 2010

Guess who - Nici o grija




Download


Hip-hop again
Guess who again
Enjoy again !

Ok! Numele meu e laur
Unii ma vad o tinichea, altii o comara de aur
Zic doar ce aud, eu nu ma laud
Stiu cand sa zic ca`s de kkt si cand sa ma aplaud
Nu caut trofee`n rap sau laude`ntrun paragrap
Ca stralucirea`I de moment pana la primu strat de praf
De fapt o strangere de mana`I mult mai buna
Ca stii daca esti luat in serios sau luat in gluma
Io am invatat ca totu are`o continuare
Ca nu exista munca fara sa ai o consolare
Intr`o oarecare masura e tare
Sa crezi macar pt o secunda ca ai lumea la picioare
Am invatat sa am rabdare ca totu`ti iese
Atunci cand nimeni nu te crede`nstare
Ca muzica de fel e care pe care
Si mare tre sa ai un scut in caz de aparare
In jur totu decurge normal
Fi linistit la randu tau cu banii tai de buzunar
Ca poti sa zbori sau sa mergi pe 7 carari
Tot ce conteaza`I simbolic, un tort cu multe lumanari

Si`mi cant fiecare gand de cand sunt mic
Chiar daca visele se contrazic ai mei imi zic
Ca n`o sa m`aleg cu nimic
Scriu fiecare rand de cand sunt mic
Decat nimic mai bine plin de vise ca speranta n`a murit
Merit mai mult , stiu! poate ca nu a stralucit pe cer si steaua mea
Sau poate nu`I momentu potrivit
Mai sunt destule de vazut si mai sunt multe trait si de`nvatat
Ca`n scoala cat am stat n`am invatat
Ca timpu n`a trecut doar m`a schimbat treptat
De fapt tot ce conteaza cu adevarat e greu de seziat
Ca fericirea`I scurta si scumpa.. si multa s`a dat
Multi am impachetat instant fara viza de flotant
S`au tirat tripat ca forest..forest gump
Am motive sa n`o ard printre codasi
Cand vad ca altii fac de capu lor 1 milion de pasi
Ca sunt 1 miliion de asi in buzunar ramasi
Ca sunt 1 milion de lasi ce dorm in adidasi
Poate ca trag cu dintii pana la ultimu ban
Da uite`te la mine cum imi ïau elan

7 comentarii:

Baiatul Ciudat spunea...

Salut , vrei sa faci link exchange cu http://baiatulciudat.com . Daca da poti sa ma treci cu " Baiatul Ciudat " iar link : " http://baiatulciudat.com " . Cand m-ai adaugat la blogroll te rog lasa-mi un msj cu datele de contact sa te adaug si eu.

O zi buna :)

Baiatul Ciudat spunea...

done :) sper sa ne mai citim :D

1acolo spunea...

Ok,si eu ;)
Toate cele bune !

Miţă spunea...

Off topic: Scuze pt intarziere. Te-am adaugat acum in blogroll. Astept acelasi lucru din partea ta. Bafta in continuare si inspiratie maxima!

1acolo spunea...

S-a rezolvat !
Ms,la fel !

CrIsTiNa spunea...

Nice, imi place despre nenea Ghici cine :)) din mai multe pct. de vedere :))

1acolo spunea...

Guess who rullz :D

Banner Zone

unirea republicii moldova cu romania actiune2012

Vizitatori

free counters

Arhivă blog