vineri, 29 ianuarie 2010

Leapsa

Primita de la http://baiatulciudat.com/

Principala trăsătură a caracterului meu: Optimismul
Calitatea pe care o prefer la un bărbat:Politețea
Calitatea pe care o prefer la o femeie:Naturalețea
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Frații sunt tot frați când tovarășii sunt pa.
Principalul meu defect:Încăpățânarea și uneori dorința de răzbunare.
Ocupația mea preferata:Ciripitul :))
Visul meu de fericire:Sa câștig la Super Bingo.
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa pierd pe cineva drag.
Ce-ați vrea sa fiți?Lider
Tara în care-as vrea sa trăiesc: Spania
Culoarea preferata:Albastru
Floarea preferata:Floarea de Colt(foarte rara)
Pasarea preferata:Vultur
Prozatorii mei preferați:Liviu Rebreanu,Marin Preda
Poeții mei preferați:Mihai Eminescu,George Toparceanu
Eroul meu preferat:Eroii mei sunt eroii care au luptat pt România.
Eroina mea preferata: -
Compozitorii preferați:George Enescu
Pictorii preferați:Nicolae Grigorescu
Eroii din viata reala: -
Eroinele din istorie: Ioana d'Arc
Băutura și mâncarea preferate: Bere și Vin; Mâncarea românească
Numele preferat:Elizabeth
Ce detest cel mai mult:Minciuna
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult:Lenin,Stalin,Ceaușescu,Voronin,G.W.Bush
Fapta militara pe care-o admir cel mai mult:
-
Darul natural pe care-as vrea sa-l am:-
Cum as vrea sa mor:Repede și fără durere,ca un erou dacă e posibil :))
Starea de spirit actuala:normala
Greșeli care-mi inspira cea mai multa indulgenta:-
Deviza mea:Nihil sine Deo (Nimic fără Dumnezeu)

Leapșa merge la cine vrea.

Banner Zone

unirea republicii moldova cu romania actiune2012

Vizitatori

free counters

Arhivă blog