duminică, 30 noiembrie 2014

La mulţi ani,România,şi nu uita: Basarabia Pământ Românesc!



Zilele trecute am primit un telefon prin care eram rugat să particip la un eveniment ce are loc în mai multe oraşe din România dar şi din Republica Moldova şi din Diaspora,un eveniment la care au participat sute de tineri unionişti. Tot ce trebuia să fac era să găsesc câţi mai mulţi prieteni,să afişăm un mesaj prin care să ne arătăm susţinerea faţă de unirea Republicii Moldova cu România şi să-l postăm pe facebook.M-a încântat ideea aşa că am trecut la treaba şi am făcut un apel către toţi cei care doreau să mă ajute să duc la capăt această iniţiativă. Mulţi s-au arătat interesaţi de această iniţiativă însă nu au reuşit să ajungă la întâlnire din diverse motive ... Chiar şi aşa nu am renunţat şi cred că am făcut o figură frumoasă pentru oraşul ăsta unde nu se mai mişcă absolut nimic,am arătat că se poate însă trebuie să avem răbdare şi voinţă. Rezultatul îl vedeţi în pozele realizate cu ajutorul bunului meu prieten şi vă promit că nu ne oprim aici,ăsta e doar începutul. Mulţumim tuturor celor care au fost alături de noi,mulţumim pentru aprecierile primite în mediul online şi pentru sprijin şi vă aşteptăm şi pe voi la acţiuni de genul.

3 comentarii:

Claudiu Minea spunea...

La multi ani, Marius! La multi ani, Romania!

Marius aka 1acolo spunea...

La mulţi ani,România! La mulţi ani tuturor românilor!

Blogger spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Banner Zone

unirea republicii moldova cu romania actiune2012

Vizitatori

free counters