miercuri, 21 martie 2012

Marea Ieseala 1 Apr 2012

Afișul:



Traseul:



"A fost o iarna grea, după atâta stat în casa e timpul sa facem putina mișcare sa ne revenim. Ne-am hotărât ca pe 1 apr 2012 (nu e păcăleală) sa ieșim din oraș. Direcția aleasa este zona Valea Unghiului/Marginea Pădurii. Mijlocul de transport este bicicleta,asa ca dacă ai o bicicleta și vrei sa faci putina mișcare te așteptăm Duminica 1 Apr 2012 la un traseu Mizil-Valea Unghiului (dus/întors) posibil întoarcerea prin Băile Boboci-Valea Scheilor." Cam asa suna descrierea evenimentului însă asta nu e tot. Daca evenimentul o sa atragă destul de multi adepți și dacă o sa găsim și sponsori,oameni care sa ne ajute și sa promoveze evenimentul cât mai mult,la finalul drumeției o sa facem și un concurs de ecologizare a zonei. Îmbinăm utilul cu plăcutul și facem și un lucru bun pentru mediul înconjurător. Solicitări de sprijin au fost trimise către Primăria Mizil și EcoMagazin (revista) și acum se încearcă stabilirea unei legături cu "Just in Sport" (Carmistin,Ana&Cornel). Evenimentul are o pagina pe Facebook,https://www.facebook.com/events/100412230092173/ , unde lumea se aduna pt diferite discuții. Pana la 1 Apr nu ne rămâne decât sa ne rugam pentru vreme buna,pentru sprijin și pentru adepți. Aaaa sa nu uit bicicleta mea o sa intre în reparații după o lunga perioada în care a stat prăfuită și ascunsa ... oare mai merge ? :))

Update: Dupa cum se vede și în afiș,am găsit sponsor :D uraaaa

Un comentariu:

1acolo spunea...

Ady îmi pare rău sa aud astfel de vesti din partea ta ... Pentru moment am dat share la cea mai recenta postare de pe blogul care mi l-ai lăsat în comentariu. Uite aici: https://www.facebook.com/pages/1acolo/119299641455596 In curând o sa postez și un articol pe blogul meu personal. Multa sănătate din partea mea pt mama ta,sper sa fie totul bine.

Banner Zone

unirea republicii moldova cu romania actiune2012

Vizitatori

free counters

Arhivă blog