duminică, 2 septembrie 2012

Mizil - Biserica dintr-o Piatră - Lacerta Winery



Bike route 1813439 - powered by Bikemap 

O noua ieșire cu bicicletele a avut loc ieri,1 sep. 2012, la nord de orașul Mizil pe traseul : Mizil-Biserica dintr-o piatra - Lacerta Winery . Am plecat la ora 10:05 din Mizil pe o vreme superbă,numai bună pt. o ieşire cu bicicleta în natură. La ora 12:00 eram la "Biserica dintr-o piatră",biserică situată la o alt. de 550 m aproape de satul Vârf,jud.Buzău.Drumul e bun până în com. Năeni,apoi începe să fie mai greu de urcat şi să fie asfaltat doar pe anumite porţiuni dar merită efortul. Priveliştea e minunată,la fel și biserica.La coborâre am ales să trecem prin Finţeşti pe la Crama Lacerta pt. a face o mica degustare de vin şi pt a savura mustul de care îmi era dor. Am fost primiţi de Walter Friedl (propietarul Winery Lacerta) şi soţia dânsului,oameni foarte ospitalieri care ne-au făcut să ne simţim ca acasă. După un tur al cramei,ne-am relaxat cu un pahar de Blaufraenkisch,un vin cu o culoare roşie rubinie,un vin cu o aroma lemnoasă care se întrepătrunde cu nuanţe de compot de vişine şi fructe de pădure roşii. N-am plecat cu mâna goala de acolo şi am decis să-mi iau un Cabernet Sauvignon/Shiraz. Coborârea de la Crama Lacerta spre DN1,apoi dreapta spre Mizil,e o adevărată aventură,drumul fiind cu pietriş,oferă o doză bună de adrenalină. Mai jos aveţi o parte din pozele făcute pe traseu:
































3 comentarii:

Batranu' spunea...

salut ! interesat de schimb de link-uri cu Aethra? :d. http://aethra-j.blogspot.ro. astept raspuns pe blog

BigBadSheep spunea...

Frumoase locuri... Cât preconizezi că o să mai aveţi vreme frumoasă pentru a ieşi cu bicicletele? Că orice ieşire de-a vostră însemnă prilej de poze faine şi locuri interesante...

1acolo spunea...

Luna lui Septembrie sper sa rămână la fel cum a fost zilele trecute. Cred ca o sa mai facem o ieșire,maxim doua.

Banner Zone

unirea republicii moldova cu romania actiune2012

Vizitatori

free counters