joi, 9 februarie 2012

Am primit răspuns de la ANSPDCP




Dupa cum bine se vede site-ul care a publicat adresele mele de e-mail dar și datele personale răspunde la o adresa IP din Lituania. Nu am mai primit e-mailuri cu amenințări,nici articolul nu mai este pe prima pagina a acelui ziar,conflictul s-a cam stins și m-am decis sa merg mai departe numai atunci când izbucnește iar alt conflict intre mine și acest post de radio,dar acest lucru este aproape imposibil. Momentan e liniște și pace,mai târziu nu se știe. Tin sa mulțumesc pe aceasta cale ANSPDCP-ului pt răspunsul lor și pt ajutorul oferit.

4 comentarii:

Romania Europeana spunea...

mi se pare tare.inseamna ca esti important pentru ei daca se iau in gura cu tine.de ce?stiu eu asa ca tu esti cam anti-maghiar, mai bine zis anti-autonomist!si cam imi dau seama despre ce e vorba.

1acolo spunea...

Ma bucur ca ți-ai dat seama despre ce este vorba,oricum nu e asa greu sa înțelegi ceea ce se întâmplă.Ei au jucat urat și au făcut anumite ilegalități.

Anonim spunea...

Cu cat te plateste conducerea ANSPDCP sa publici pe blogul tau astfel de documente?

1acolo spunea...

Nu ma plătește cu nimic,eu am avut nevoie de ajutorul lor... Se da bani dacă le faci publicitate? Hai sa fim serioși ...

Banner Zone

unirea republicii moldova cu romania actiune2012

Vizitatori

free counters

Arhivă blog