joi, 15 aprilie 2010

Concurs artistic international

“Sa ne descoperim prin intermediul apei”

Un concurs artistic international organizat de localitatea Ixelles din Belgia, concurs la care orasul nostru este invitat sa ia parte.
Arta: factor de sesibilizare a populatiei
Apa: sursa de inspiratie


Pentru prima data, artistii din 8 orase din tari diferite sunt invitati sa isi exprime viziunea asupra celorlalti prin intermediul temei privind apa ca sinonim al vietii. Consacrati sau incepatori, profesionisti sau amatori, toti artistii pot lua parte la acest exceptional concurs intitulat “Discover each other through water” care va aduce impreuna orasele Ixelles din Belgia, Biarritz din Franta, Kalamu din Republica Democrata Congo, Megido din Israel, Cascais din Portugalia, Zacharo din Grecia, Zababdeh din Palestina si Mizil din Romania.
Apa, sursa esentiala a vietii, este totusi o resursa limitata, din ce in ce mai poluata, putin respectata si prost administrata. Din statisticile ONU, in 20 de ani, jumatate din populatia globului va fi afectata de dificultati privind proviziile de apa potabila. Se ridica astfel un semn de intrebare referitor la diferentele dintre Nord si Sud,la solidaritatea internationala si la relatiile cu ceilalti.
Scopul proiectului este de a sensibiliza tinerii si pe toti ceilalti asupra problemelor legate de viitorul apei, in cadrul unei retele de orase, acesta fiind si motivul pentru care proiectul initiat de orasul Ixelles a fost ales de catre Comisia Europeana.
In fiecare oras participant, un juriu local va alege 3 lucrari reprezentative care vor lua parte la un turneu international. In total sunt 24 de lucrari care vor face inconjurul lumii si vor fi expuse in fiecare oras participant pana in primavara anului 2011. Cele mai bune trei lucrari vor fi selectionate de un juriu international. Concursul are premii in valoare de 5000 euro.
Primaria orasului Mizil invita pe toti cei interesati sa participe la acest exceptional concurs, concurs care reprezinta pentru orasul nostru o oportunitate deosebita de afirmare a tinerelor talente locale.
Mai multe detalii legate de concurs se gasesc la sectiunile “Regulile concursului” si “Formular de inscriere” sau la numerele de telefon: 0244/250008, 0244/250027, interior 41 si 0722/653808.


Cu sustinerea Comisiei Europene.

Sursa: Primaria Mizil

5 comentarii:

Amourdejour spunea...

daca nu scriam eu ca s-a actualizat situl primariei, canci ... deh, plm, la asta te pricepi la copy/paste ... problema e ca nea concursul ala e cam pe sfarsite
ps: parca nu se facea langa plus parcul teilor? ca ma contraziceai acum ceva vreme.
concluzia lui ondin: "papagalule"

Sasha spunea...

Interesant :) Frumos sloganul.

1acolo spunea...

@Sasha
Este :)
@Bogdan
Eu intru des pe site-ul primariei ;) n-am aflat de el de pe blogul tau.Vad ca ai ceva cu mine si cu ceea ce scriu eu pe blogul meu,ba mai mult ma faci si papagal.Ok.Cand o sa ne vedem fata in fata sa vedem daca mai esti tu asa tare in papagal ;)

Amourdejour spunea...

ba, eu ti/am spus tie o data o treaba> sa nu ma bagi in discutiile tael/ rafuielile tale pe blog sau in orice alta parte (vezi cazu cu ondin)sau cu nu stiu ce forum. hai sa lamurim o treaba: atata timp cat nu esti in stare sa iti procuri o informatie de unul singur, sa iti formulezi opiniile, atata timp cat tu day dor cpy/paste nu prea esti blogger. ok, ai o fustrare, vrei sa arati ca esti mai bun ca mine. pentru asta ar trebui sa scrii tu singur, fara copy-paste, fara topuri (aici e un fel articol spam cum e al meu cu temele wordpress). dar nu esti in stare de asta, nu stii cum sa faci asta. si mai e o diferenta mare intre mine si tine: eu nu m/am propus ca tine pe la nu stiu ce concursuri si m/au propus altii. eu nu ma feresc sa dau linkuri ca tine, ca te temi ca te duci in jos in zelist. si oricare dintre blogurile mele nu se pot compara cu alea pe care scrii tu. pentru ca nu pooti fi ca mine nici in visele tale. si aici ma refer doar la blogosfera. ca in real life, nici nu mai vorbesc. dar deh asta e mentalitatea de spiru-haretist cred.
ps: mai usor cu amenintarile, ca viata reala e diferita de aia din online, asa ca nu iti mai lua nasul la purtare.
ps: de asta eu dau stirea cu concursul pe 14, pe 15 scriu despre actualizare si la nicio ora apare si la tine. hai scuteste-ma, nu incepe ca obae cu "o aveam si eu" sau "o stiam si eu

1acolo spunea...

Imi irosesc timpul degeaba :)
Eu zic sa-ti vezi de treaba ta ca eu nu fac intrecere cu nimeni.Nu ti-am cerut parerea,nu te-am bagat in seama.Lasa-ma in pace sa postez cum vreau eu si ce vreau eu.Nu ma intereseaza ceea ce faci tu.

Banner Zone

unirea republicii moldova cu romania actiune2012

Vizitatori

free counters

Arhivă blog