duminică, 21 februarie 2010

Spanish Lesson

N-am mai postat de mult,știu :D Zilele astea ma perfecționez în spaniola și mi-am găsit și profesoara :)) Lecțiile le ținem pe messenger,ea e din Manresa (Barcelona,Catalunia,Spain).Ne-am înțeles asa:ea sa vorbească în spaniola și eu în romana,engleza și spaniola ca sa ne putem înțelege.Faza e ca învăț destul de repede cuvinte noi și acest mod de a învață o limba străină da rezultate și este eficient.Cred ca cel mai bun mod de a învăța o limba străină este de acela de a asculta omul care de când se naște vorbește aceasta limba,care o știe bine,la fel cum un roman știe limba romana,la asta ma refer.Cam atât pt moment,o sa revin cu informații noi în curând,cititorule ai legătură și permisiunea sa comentezi...
Me voy a leer :p

11 comentarii:

Anonim spunea...

Baftă :)

1acolo spunea...

ms,sa fie :)

Anca Ligia Petre spunea...

ha! poate va combinati! Barcelona e superba! bine, nu e Paris, dar nici Bucuresti=)) (vai, ce haz am)

1acolo spunea...

una-i Marusia :))

alexandru pletea spunea...

Prin Manresa treceam si eu acum 3 ani cand eram in Spania....frumos oras.

1acolo spunea...

Te cred :)

Anonim spunea...

Suerte! Vas a ver que se aprende muy rapido.:P

1acolo spunea...

gracias :D

AndreeaVibes spunea...

wow :) uno estubo en Manesa Mario :)) ce tare !

:*:*:*

1acolo spunea...

da,și lui i-a plăcut :)

ondin spunea...

ms ptr linkul cu pozele dar eu am postat poze din fat blocului meu ;) ai un raspuns la comnetariul tau arunca un ochi

Banner Zone

unirea republicii moldova cu romania actiune2012

Vizitatori

free counters

Arhivă blog